vrijdag 10 juni 2016

Wil jij nu écht eens gezonde voedingskeuzes gaan maken? Ik kijk met je mee!


Inmiddels is het alweer ruim anderhalf jaar geleden dat ik mijn leven 180 graden heb omgegooid. Een nieuwe start! Ik heb alles in Nederland achtergelaten en ben samen met mijn Spaanse lief Angel mijn hart gaan volgen. Mega mooi en tegelijk ook best wel heftig!! Sinds anderhalf jaar leid ik een nomadenbestaan en verblijf voornamelijk in Spanje en Portugal. Mijn leven is één groot avontuur!

Naast verslag doen van onze avonturen zijn voeding en gezondheid een passie van mij. Na zelf in het verleden veel gezondheidsproblemen te hebben gehad ben ik mij jaren geleden gaan verdiepen in échte voeding en heb ik rigoureus mijn eetpatroon veranderd. Ik ben onder meer de opleiding Hormoonfactor Trainer van Ralph Moorman gaan volgen. Voor ik naar Spanje vertrok heb ik met mijn voormalige praktijk velen mensen met succes geholpen naar een gezonde leefstijl. Ook tijdens mijn reizen geef ik voedingsadvies. Zowel ter plekke onderweg als via internet.

Je gezondheid is het belangrijkste wat er is. Preventie is daarom een must. Al heb je in materiële zin alles, zonder gezondheid heb je in wezen niets. Maar heb je niets en ben je supergezond dan heb je alles (zeg ik uit eigen ervaring)!! Echte voeding heeft mij mijn leven teruggegeven. De manier waarop ik me voedt is letterlijk en figuurlijk mijn zorgverzekering. Als reiziger moet je praktisch zijn. Eten moet lekker zijn, maar in mijn ogen niet teveel tijd kosten. Ik ben dan ook groot voorstander van simpel. Hoe overzichtelijker, hoe beter!
  
Nieuwe start? Begin bij je voeding!
Ben jij toe aan een nieuwe start in je leven? Voel jij dat je lichaam aangeeft dat het tijd is voor een lifestyle change? Wil jij overgaan naar natuurlijke voeding maar kan je wel een steuntje in de rug gebruiken? Wil jij al langer beginnen met een nieuwe leefstijl maar komt het er maar niet van? Ik help jou graag op weg! Via een voedingsdagboek kijk ik met je mee naar wat er dagelijks bij jou naar binnen gaat. Wat voor keuzes maak jij en wat kan je hieraan verbeteren zodat je lekkerder in je vel komt te zitten.

Hoe werkt dit?
Je stuurt mij per mail een voedingsdagboek toe. Vervolgens neem ik dit voor je door en geef ik je hier feedback op. Ik geef je opties voor gezondere alternatieven en leg kort uit waarom. Jezelf écht leren voeden is een mooi proces. Elk begin is uitdagend, maar eenmaal op weg zal je zelf gaan ervaren dat het elke week gemakkelijker wordt. 


Wat vraag ik van jou?
Een gezonde dosis motivatie en enthousiasme om een nieuwe start te maken.


Ben jij geïnteresseerd of wil je meer informatie? MAIL me.



Wil je mij rechtstreeks volgen op Facebook? Check Via Fleur.




2 opmerkingen: